Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

Мұғалімдердің жетістіктері

Автор: sh#4 от 7-04-2017, 00:38, посмотрело: 454

4 Коучинг- жоспары
Коуч: Айдынбекова Динара Тураровна
ІІ – деңгей. Ағылшын тілі пәні мұғалімі

Тақырыбы Lesson Study –сабақ үдерісін жан – жақты зерттеу амалы




Категория: Мұғалімдер шығармашылығы

 

Облыс семинары

Автор: admin от 2-03-2017, 00:00, посмотрело: 256

6

Күні: 27.01.2017

Сыныбы: 8

Пәні: физика

Сабақтың аты

 Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы  Меншікті кедергі

Сілтеме

Жоспар

Жалпы мақсаты

    Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы туралы , меншікті кедергі  жайлы мағлұмат алу;

    Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы мен меншікті кедергіні  күнделікті өмірде және  өндірістерде, есептер шығаруда  қолдана білу;

    Топта және өзін   бағалай  білу;

Күтілетін нәтиже

    Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы  Меншікті кедергі  жайлы мағлұмат алады

    Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы, меншікті кедергіні күнделікті өмірде және  өндірістерде, есептер шығаруда   қолдана  білуге  үйренеді

    Топта    бағалай алатын болады

 

Уақыт

 

Мұғалімнің іс- әрекеті

 

Оқушылардың іс әрекеті

 

1 мин

Бірліктер

Формулалар

Шамалар

Физиктер

Құралдар  

 Әр  топқа баратын оқушы , ол нені білдіретінін түсіндіріп бөлінеді

 

1мин

Бағалау парақшаларын толтыруды ескерту

Әр оқушы ұпайларын белгілеп отырады

Үй тапсырмасын сұрау кезеңі

Ақыл ой картасы

 

1 мин

159 бет 5есеп, 158 бет 6 есеп

Ақыл ой картасы бойынша сұрақтар қояды

Жұппен тексереді

Ең үздік ең мазмұнды ақыл ой картасын тақтаға іліп түсіндіреді

Жаңа тақырып меңгеру

Блум таксономиясы

 Білу

Түсіну

Қолдану

 

 

 


 

 

 

Талдау

 

 

Жинақтау

 

 

Бағалау

 

          4 мин

 

5мин

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

2 мин

Тақырыпты өз бетінше меңгеру

Диірмен тәсілі

Есептер ұсынады

1, 3 топ : Тізбек бөлігіндегі ток күші 10 А, кернеу 12 В. Тізбек бөлігіндегі кедергіні табыңдар?

2,5 топ: Электрбұрғы орамының кедергісі 20 Ом. Егер электрбұрғы 19А ток күшіне есептелген болса, онда оған қандай кернеу берілуі тиіс?

4 топ : Көлденең қимасының ауданы 1 мм2, ұзындығы 24,2м константан сымнан жасалған электрпешінің қыздыру элементінің кедергісін анықтаңдар

 

Кері есеп

 

Күнделікті тұрмыста кедергіні анықтау қаншалықты маңызды?

Ом заңын   білу  маңызы қаншалықты?

Оқулықтан өз бетінше оқиды

Флипчартты  топпен толтырады

Постерді қорғайды

 

 


 

 

 

Есептер шығарады

 


 

 

 


Есептерін талдайды

Есептер құрастырып шешеді

 

Кері есеп құрастырады

 

 

Өз ойын дәлелдеп жеткізеді

 

Бекіту

3 мин

  1. Неліктен кедергі артса ток күші кемиді?
  2. Кернеу ток күшіне қандай тәуелді?
  3. Бұл  тәуелділікті неліктен Ом заңы деп атайды?  

Сұрақтарға жауап береді

 

Оқушыларды бағалау

5 мин

 

 

12 -14 ( 85 - 100%)  «5»

9 – 11  ( 64 - 84%)   «4»

7 – 8   ( 50 - 63%)    «3»

6 дан төмен (49 %) төмен «2»

Бағалау парақшалары оқушылар өздерін өзі бағалайды бағалайды

Сабаққа кері байланыс

2 мин

Кестені тарату

Ұнады

Неліктен

Қиын болды

Неліктен

 

 

 

 

Кестені толтырады

Үйге тапсырма

1мин

§40,41; 19 жаттығу 3,4

 

 

 

 

Категория: Мұғалімдер шығармашылығы

 

Mастер класс өткізу жоспары

Автор: admin от 27-01-2017, 12:14, посмотрело: 2698

126

1. МАСТЕР КЛАСС ӨТКІЗУ ЖОСПАРЫ

Күні: 27.01.2017жыл

Өткізуші: М.М.Раздыкова


Тақырыбы:Іс-әрекеттегі зерттеу мұғалімнің кәсібилігінің даму жолы

   Жалпы мақсаты:қатысушылармен іс-әрекетті зерттеу барысында қол    жеткізген оңтайлы әдіс-тәсілдермен,тәжірибемен бөлісу.

  Міндеттері:әріптестерді оқу үрдісін жақсартудың,мұғалімнің кәсіби өсуіне ықпал ететін және оқушылардың белгілі бір оқу тақырыбы аясында білім-білік дағдысын қалай алуға болатынын ; жүргізілген зерттеу жұмысының негізгі идеяларын тұжырымдау.Қатысушылар мен жүргізуші арасында белсенді қарым-қатынас орнатуға жағдай жасау. Әдіс- тәсілдерді насихаттау арқылы оны пайдалануға қызығушылығын арттыру.

Күтілетін нәтиже: Оқытудың әдіс- тәсілдерін меңгертіп, тиімді пайдалануды үйренеді. Заман талабына сай білім беруде іс-әрекеттегі зерттеу :топтық жұмыстарды өзара ынтымақтастықта жүргізу,  оқушылардың білімге қызығушылығын арттыру арқылы өз тәжірибелеріне өзгеріс енгізеді.

Түйінді идея : Әдіс тәсілдерді оқыту мен оқуда тиімді пайдаланудың және метатанудың қабілеттерді ашатын мүмкіндіктерді ашу.

І.Мотивация тудыру

Шебер сыныпқа қатысушылармен танысу

Құрметті әріптестер! Мен сіздермен жүздескеніме қуаныштымын. Жұмысымызды бастамас бұрын сіздерден, ішіңізден бір сан ойлауынызды сұраймын. Ойлаған санға сол санды қосыңыз, оған онды қосып, нәтижені екіге бөліңіз. Нәтижесі:  5саны.Барлығыңызда бірдей.                                  ..

<!-- [if !supportLists] --> -         <!-- [endif] --> Неге?     ( 1-2 адамнан жауап алу )

<!-- [if !supportLists] --> -         <!-- [endif] --> Ия, бұл жерде қандай да бір есептеу алгоритмі бар екеніне күмәніңіз жоқ.

Демек, іс-әрекеттегі зерттеудің алгоритмі бойынша тәжірибені жетілдіруге бола ма? Деген сұрақ туындайды. Зерттеулерге жүгінсек, егер бір мұғалім өз сабақтарына екінші бір мұғалімді қатыстырса, онда екеуінің де оқушыларының жетістіктері жақсарады. Жоғарғы жетістіктерге жетіп отырған Финляндия, Ұлыбритания, Сингапурды алсақ, ондағы ұстаздар бір-бірімен тәжірибе алмасуы жұмысқа қабылданудағы міндетті шарт. Мұғалімнің кәсіби өсуі, өзінің және өзгелерге жетістігі мен кемшіліктерін көре отырып іс-тәжірибені жетілдіру, өзаара сабаққа қатысу барысында мұғалімнің сабақты жүргізуіне емес, оқушының қалай білім алып жатқанына назар аударса оқу үрдісі оң нәтиже береді деп ойлаймын. Сонымен біздің фокус-топ мүшелерінің іс-әрекеттері зерттеу бойынша атқарған жұмысын ортаға салайын деп едім.

Биыл мен 8 А және 8 Ә сынып оқушыларына математика пәнін оқытатын болдам, әр мектептен келген 26 оқушы бар. Үздік- 1 оқушы, екпінді – 8 оқушы. Жыл басында екі апта өткен соң диагностикалық бақылау жұмысы алынып: білім сапасы-  39  %   ; үлгерім сапасы- 82%     ; Сабақ жүргізу кезінде  мұғалім- оқушы, оқушы-оқушы,оқушы-мұғалім байланысын жүзеге асыру; Орташа және үлгерімі жоғары оқушының өз құрбыларына қолдау көрсетуі, көмектесуі төмендеу. Осы ойды әріптестеріммен бөлістім. Олар:

<!-- [if !supportLists] --> 1.     <!-- [endif] --> Физика пәні мұғалімі Сансызбаева Э. Ж ( директордың орынбасары, қазіргі таңда курсты оқып жатыр )

<!-- [if !supportLists] --> 2.     <!-- [endif] --> Жақсылықова Г.Т – қазақ тілі, әдебиет пәнінің мұғалімі 2-деңгей

<!-- [if !supportLists] --> 3.     <!-- [endif] --> Мұсабаева Г. А – география пәнінің мұғалімі, деңгейлік курс өтпеген

<!-- [if !supportLists] --> 4.     <!-- [endif] --> Модератор: Раздыкова М.М  математика пәнінің мұғалімі.

Әріптестер қолдау көрсетті, әрі алдыңғы пед. кеңестің  шешімі бойынша: «нысаналы » сыныптың бірі. Келіскен уақытта кездестіп бірінші отырысымызды өткіздік. Зерттеу сұрағымыз ретінде, мұғалімнің кәсіби өсуі оқушының белсенділігіне ықпал ете ме? Проблема алынды, бірінші сабақ алгебра пәні, сабақ жоспары алдын-ала фокус топқа берілді, сабақ жоспары талқыланды. Мұғалім сабақ басында назар аудару қажет топ басшыларын дұрыс таңдау жұптық жұмысар барысын А В С деңгейлі оқушыларға қол жетімді тапсырмаларды беру, бір-бірімен еркін диалогқа түсетін орта құру. Сонымен қатар «Сыншы дос» өзара бақылайтын нысананы бөлісті. Сансызбаева Э.Ж.- оқушыларға бағытталған әдіс-тәсілдердің тиімділігі;Мұсабаева Г.А.- жұмыс түрлері ,әр кезеңге бөлінген уақытты тиімді пайдалану;Жақсылықова Г.Т.-бағалау,кері байланыс. Хатшы-Тілекеева Жадыра (3 деңгей) Тәуекел Құрбанай-жас маман,менің тәлім алушым,зерттеу нысанасы-«сыныпты көру». Сабақ өткізілді.

2. Тәжірибені зерделеу.

Сабақтан соң талдау: 8 А сыныбында «Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулер» тақырыбында өткізілген зерттеу сабағы нәтижесін берді.Мұғалім мен оқушы,оқушы мен оқушы арасындағы қарым-қатынас дұрыс жолға қойылған. Әр кезеңге байланысты әдіс тәсілдер тиімді қолданылды. Ұсыныс ретінде оқушыларға берілген тапсырманы Блум таксономиясына салу және қалыптастырушы бағалауды жолға кою айтылды.

       Екінші сабақты Сансызбаева Э.Ж.-физика пәнінің мұғалімі өткізетін болды. Өзіміз алған проблемамен қоса зерттеу барысында туындаған оқушыларды сыни тұрғыда ойлауға бағыттауды жолға қою керектігі айтылды. Сабақ жоспары талқыланып,бақылаушылар зерттеу нысанасын бөлісті. Сабақ тақырыбы: «Кернеу және тоқ күші»Топқа бөлудің өзі сыни тұрғыда ойлаудан басталып аяғы Блум таксономисының ең жоғарғы сатысы бағалаумен аяқталды.Ток күшін білудің өмірдегі қажеттілігі,қайда қолданады? Пайдасы т.с.с.

Ұсыныс: 1.Жеке оқушыларды ескеріп,сабақта пайдаланатын құралдар эстетикаға сай болуы ескерілсе.Сабаққа смарт мақсат қоыйылып,оның орындалуын қадағалау.

Үшінші сабақ:Жақсылықова Г.Т.-ы қазақ тілі пәнінен «Себеп-салдар салалас» тақырыбы жоспарланып сабаққа дейінгі талдау,сабақтан соң талдау жүргізілді.

ЕРЕКШЕЛІГІ:оқушының қиындықтарын алдын-ала болжай алу және ол қиындықты болдырмайтын не оңай шешетін тапсырмалар құрастыра алды.Тыңдалым,айтылым,оқылым,жазылым дағдылары орындалды.

Ұсыныс:Ең соңғы саты , мен не білдім,оның өмірдегі маңыздылығы қандай? Сұрағы жөнді ашылмады.

Төртінші сабақ:Мұсабаева Г.А.-на география пәнінен «Аласа таулар» Автор орындығы», , сәйкестендіру, картамен жұмыс әдістеріі сабақ бөлімдерінде ұтымды пайдаланылды.

Ұсыныс: Әр сабақтан соң,  «Мен не ұтам?» және «Оқушы не ұтады?» деген     сұрақтарды естен шығармай , әр сабақ кезінде бағалау әдістерін қолданудағы оң нәтижелер мен кездескен кедергілерді  саралай отырып,одан әрі жетілдіру үшін қайта жоспар жасау.

Бесінші сабақ:Раздыкова М.М.-Мәтінді есептер шығаруда квадрат теңдеулерді қолдану.

Алтыншы сабақ: Сансызбаева Э.Ж. /27.01.17./                                                                     Математика пәні бойынша 8-сынып оқушыларының білім сапасы

0-дік қима

1-тоқсан

2-тоқсан

1-жарт.ж.

Бақылау қ

Зерттеу барысы

      39%       

         42%

         44%

         42,5%

         46%-

Былтырғы оқу жылында  мектепке жаңадан қабылданған 10-г сыныпта жүргізген зерттеу нәтижесі төмендегідей:

11-Г сынып оқушылардың білім сапасы

Қатысқан

мұғалімдер

пән

Білім сапасы (%)

2015-2016

2016-2017/

Бірғожаева М.Ғ (ІІІ- деңгей)

Тарих

33

45

50

55

Үсенова С.С

Қазақ тілі, әдебиет

50

60

60

81

Ерисова С.Е

Қазақ тілі, әдебиет

44

46

46

48

Раздыкова М.М. (І- деңгей

математика

5

11

15

22

3.Әріптестермен пікір алмасу.Қорытындылау. - Сөзімнің соңында айтарым, бүгінгі алған білімдеріңізбен басқа да әріптестеріңізбен бөлісіңіздер. «Бойыңда білімің бар екен, одан басқалар да өз шырақтарын жағып алардай жағдай туғызыңыз», - деген Томас Фуллердің сөзін ұмытпаңыз.

4.Кері байланыс парағын толтыру.

5.Рефлексия

      Мектепішілік іс-әрекетегі зерттеу сұрағы біздің  «Модуль» тобының мұғалімнің кәсібилігіне байланысты бекер алынған жоқ, себебі зерттеуге қатысқан тәжірибелі ұстаздар болды.Басты мақсат: 7-модульді тиімді қолдану арқылы 8-сынып оқушыларының белсенділігін арттыру. Әріптестер бір-біріне «сыншы дос» ретінде  әділ қолжетімді ұсыныстар айтуды,белгілі бір уақытқа бағынуы керектігін,шынайы болуы керектігін үйрендік.                                                                                                                                                                                                                          Бұл зерттеудің ерекшілігі сол, мұғалім жәй әдіскер-сарапшы рөлінен, яғни, өзіне дейін белгілі әдіс-тәсілдерді өз тәжірибесін пайдаланып қоймай, сонымен бірге, өз оқушыларының дербес ерекшеліктерін ескере отырып, оқу тапсырмаларын өзі құрастыруы, мұғалім – жобалаушы – үйлестірушіге айналады. Мұғалім өз іс-тәжірибесін зерделей, ұдайы өзгерістер енгізе отырып, шығармашылықпен жұмыс істеу барысында өз іс-тәжірибесін, өз іс-әрекетін жаңаша түрлендіріп, жаңаға бет бұрады, мұғалімнің жаңаны үйренсем, меңгерсем, қолдансам деген қажеттілігі артып, инновациялық даярлығын қалыптастырады.                                                                                                                                                   Мұғалім іс-әрекеттегі зерттеу сұрағы «мұғалімнің кәсібилігі-оқуышының белсенділігін артыра ма?» тақырыбын сараптай келе төмендегідей тұжырымдамаға келдік. Оқушы белсенділігі тікелей мұғалімнің іскерлігіне байланысты. Шебер-сыныпқа қатысушы  әріптестер семинардың соңында мұғалім іскерлігінің қалыптасуының негізгі кезеңдерін:                                                                                                                                        – педагогикалық мәселені қою және оны шешу жағдайларына талдау жасау (оқушыларды қатты толғандыратын мәселелерді бөліп қарастыру, оған ойша талдау жасау);                                                                                                                                         – болжам жасау, болжам ұсыну, оның шешу жолдарын көрсету (оқушылардың шығармашылық мүмкіндіктерін дамытатындай тапсырмалар құрастыру, оқушылардың есеп шығару, теорема дәлелдеуге т. б.);                                                          – мақсаты эксперимент жүргізу (өзгерген жағдайларға талдау жасау, әрдайым тиімді шешім ұсыну);                                                                                                                                   – жұмыс нәтижесіне талдау жасау, бағалау, бақылау жұмыстарын жүргізу, тест алу;     – жұмысты тиімді бағалаудың жаңа өлшемдерін ұсыну, диагностикалық сараптама жасау деп көрсетіп, өздеріне қажет нәрселерді түртіп алды.Өткізілген сабақ,оның сабақтан соң талдауы.коучинг,шебер-сынып семинарға қатысушыларға пайдасы тиді деп ойлаймын.Оған кері-байланыс парағын зерделеу кезінде көз жеткіздім.                     Жалпы осы семинарға тікелей қатысқан көшбасшы ретінде,мұғалімнің зерттеу іскерлігін меңгеруі оның өз іс-әрекетіне жаңаша қарап, оқу-тәрбие үрдісіне оң өзгерістер әкелінуіне жол салып, мұғалімнің жаңа әдіс-тәсілдер мен жаңа технологияны меңгеруіне жол салады және кәсібилігі артады деп ойлаймын.

<!-- [if gte mso 9]> \s

5

a <!-- [if gte msEquation 12]>х2+вх=0 <!-- [if !msEquation] --> <!-- [endif] --> , а <!-- [if gte msEquation 12]>≠0 <!-- [if !msEquation] --> <!-- [endif] -->  түріндегі теңдеу


1.Квадрат теңдеудің түбірлерін табу формуласы

2.Теңдеудің шешімі жоқ

3.Келтірілген квадрат теңдеудің жалпы түрі                     

4.Толымсыз  квадрат теңдеу

5.Теңдеудің екі түбірі бар                                                                                         

"Дұрыс жауабын  тап"    

 Жауаптары: 1-5;     2-2;   3-3;    4-1;  5-4


 

Тапсырмалар

Дұрыс жауабы

Категория: Мұғалімдер шығармашылығы